.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنرانی ناطق نوري در دانشگاه آزاد ساری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: جوانان و فرزندان اين مرزبوم سالم‌ترين افراد جامعه جهاني هستند واين لباس‌ها و قيافه‌ها عكس‌العمل برخي از عملكردها است.

رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: جوانان و فرزندان اين مرزبوم سالم‌ترين افراد جامعه جهاني هستند واين لباس‌ها و قيافه‌ها عكس‌العمل برخي از عملكردها است.

حجت‌الاسلام والمسلمين "علي‌اكبر ناطق نوري"روز دوشنبه به مناسبت بيست و پنجمين سالروز تاسيس دانشگاه آزاد اسلامي در واحد ساري افزود: مابه سلامت جوانان خود اعتقاد داريم و اكنون كشورهاي پيشرفته بدون اخلاق در كنار تكنولوژي برتر، قدرت مخرب و استكباري شده‌اند.

وي با بيان اينكه‌اين كشورهاي مخرب كه در راس‌آنان آمريكا قرار دارد جلوي پيشرفته‌هاي كشورمان را مي‌گيرد،اظهارداشت: در كنار پيشرفت‌هاي علمي، تقوا و دينداري را در جمهوري اسلامي داريم و ارزش‌هاي اسلامي و معنوي بايد در دانشگاه‌ها بيشتر مشهود شود.

ناطق نوري در بخش ديگري از سخنانش جهاني شدن وانقلاب فناوري و اطلاعات را به عنوان دو شاخص مهم توسعه پايدار عنوان وخاطرنشان كرد: سوار شدن به قطار سريع‌السير دانايي و تكنولوژي دنيا در گرو تربيت نيروي انساني متخصص و ماهر است.

وي به ثروت، تكنولوژي ونيروي انساني كارآمد كه در گذشته به عنوان عوامل توسعه پايدار كشورهاي پيشرفته مطرح بوده‌است اشاره كرد وادامه داد:اكنون نيروي انساني كارآمد و ماهر به عنوان عامل اصلي توسعه محسوب مي‌شودو هر كشوري كه داناتر باشد، پيشرفته‌تر است.

ناطق نوري به عدم تعامل بين دانشگاه و صنعت اشاره كرد و گفت: نيازهاي صنعت و دانشگاه با يكديگر همخواني ندارد.

ناطق نوري با انتقاد از سيستم آموزشي فعلي مراكز دانشگاهي تصريح كرد:
سيستم آموزشي كشورمان به جاي توجه بر حافظه بايد به ادراك و فهم اهتمام داشته باشد تا بتوانيم به انديشه و خلاقيت نو برسيم.

رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت :امروز مراكز دانشگاهي بايد انتظارات جامعه را شناسايي و بر اساس توقعات جامعه مسايل را طراحي و در جهت توسعه حركت كنند.

ناطق نوري دانشگاه آزاد اسلامي را يك نهاد مردمي بسيار قوي دانست و گفت:
من به اين مركز آموزشي اعتقاد دارم زيرا با جذب جوانان علاوه بر اينكه جلوي فرار مغزها را گرفته است دانش و دانايي را نيز افزايش داد.

در اين جلسه "كيومرث نيازآذري" رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري تصريح كرد: اين دانشگاه رشد كامل خود را كرده است و اكنون افتخاري براي نظام جمهوري اسلامي است.

وي نسبت به سنگ‌اندازي برخي از افراد به اين واحد آموزش عالي كشور انتقاد كرد و ادامه داد: مبارزه با جهالت و ناداني راه توسعه و پيشرفت هر جامعه است.

وي اسلام را دين آگاهي و دانايي دانست و اظهار داشت: دانشگاه آزاداسلامي علاوه بر توجه به دانش به تعهدات اسلامي خود نيز عمل كرده است.

وي رقابت را عاملي براي پيشرفت و بيداري دانست و گفت: ما رقيبي براي دانشگاههاي دولتي نيستيم اما معتقد هستيم رقابت موجب بيداري و افزايش كيفيت در كار مي‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامي منطقه سه كشور دراستان‌هاي مازندران وگيلان داراي با ‪ ۱۴‬واحد دانشگاهي و هفت مركز آموزشي با ‪ ۹۰‬هزار دانشجو است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.